تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵

برای برخی یک ورزش سبک و مناسب می‌تواند به اندازه‌ی یک قرص خواب تأثیرگذار باشد. حدود پنج تا شش ساعت قبل از خواب ورزش دمای بدن شما را به شدت افزایش می‌دهد و پس از آنکه دما به حالت عادی باز می‌گردد سیگنال‌های بدن به مغز این خواهد بود که وقت خواب است!

LIBEREC, CZECH REPUBLIC - FEBRUARY 27:  Dimitry Vassiliev of Russia jumps during the Men's Ski Jumping Individual 134M Hill first round at the FIS Nordic World Ski Championships 2009 on February 27, 2009 in Liberec, Czech Republic.  (Photo by Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

برای برخی یک ورزش سبک و مناسب می‌تواند به اندازه‌ی یک قرص خواب تأثیرگذار باشد. حدود پنج تا شش ساعت قبل از خواب ورزش دمای بدن شما را به شدت افزایش می‌دهد و پس از آنکه دما به حالت عادی باز می‌گردد سیگنال‌های بدن به مغز این خواهد بود که وقت خواب است!

برچسب ها: برچسب‌ها
نظرات شما

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)